Dieta care reduce riscul de depresie

Consumul de fructe si legume brute este legat de o mai buna sanatate mintala, afirma noi cercetari. Oamenii care mananca fructe si legume brute au avut un risc mai scazut de depresie si au mai multe sanse sa se simta pozitivi cu privire la viata. Bananele crude si merele au fost deosebit de benefice, impreuna cu salatele.

Studiul a subliniat ca consumul de fructe si legume in starea lor” nemodificata „este mai puternic asociat cu o sanatate mintala mai buna comparativ cu fructele si legumele gatite / conservate / prelucrate. Cele mai bune zece alimente pentru sanatatea mintala au fost: morcovi, banane, mere, legumele de un¬†verde inchis, cum ar fi spanacul, grapefruit, salata verde, citrice, fructe de padure proaspete, castravete si kiwi.

Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani au fost alesi pentru studiu, deoarece aceasta varsta prezinta de obicei cel mai mare risc pentru problemele de sanatate mintala. Controlul pentru consumul de fructe si legume proaspete a prezis nivele mai mici de simptomatologie a bolilor mintale, cum ar fi depresia si niveluri imbunatatite de sanatate psihologica incluzand starea pozitiva, satisfactia vietii si inflorirea. Aceste beneficii pentru sanatatea mintala au fost semnificativ reduse pentru fructele si legumele gatite, conservate si prelucrate. Aceasta cercetare este din ce in ce mai importanta privind abordarile stilului de viata. Este bine de stiut cum schimbarile dietetice pot oferi o abordare accesibila, sigura si foarte buna pentru imbunatatirea sanatatii mintale.

Related Posts

About The Author