Cum sa faci fata gandurilor negre si anxietatii

Acceptarea emotiilor negative este cea mai buna modalitate de a le trata pe termen lung, afirma noi cercetari. Oamenii care-si accepta mai mult starea de spirit mai intunecata au o sanatate psihologica mai buna. In definitiv, daca aveti o atitudine acceptabila fata de emotiile negative, nu le mai acordati atata atentie si in timp ele dispar. Pe de alta parte, daca va judecati in mod constant emotiile, negativitatea se poate aduna.

Se pare ca modul in care ne apropiem de reactiile noastre emotionale negative este foarte important pentru bunastarea noastra generala. Oamenii care accepta aceste emotii fara a judeca sau a incerca sa le schimbe sunt capabili sa faca fata stresului cu mai mult succes. Este mai usor sa ai o atitudine de acceptare daca conduci o viata rasfatata, motiv pentru care am exclus statutul socio-economic si factorii de stres majori ai vietii care ar putea prejudicia rezultatele.

Sa navighezi printre ganduri negative nu este tocmai dificil, insa nu trebuie sa-ti lasi mintea sa se blocheze in aceasta stare. Acceptarea este una dintre metodele care ne invata cum sa fim mai toleranti cu sine si cum sa ne iubim mai mult. Acceptarea iti ofera un sentiment de pace si de liniste, dar si de curaj.

O solutie care va poate ajuta sa faceti fata sentimentelor negative este reprezentata de notarea efectiva a gandurilor si trairilor intr-un jurnal care sa va permita sa vedeti lucrurile mai clar si sa va gasiti motivatia pentru a depasi orice obstacol. Activitatile cu cei dragi, exercitiile fizice pot, de asemenea, sa va ofere o sursa de pozitivism si voie buna, care va poate face sa eliminati starile depresive. In cele din urma, iubirea este raspunsul tuturor problemelor si, cum bine stiti, iubirea de sine este cea mai puternica forma de dragoste pe care o puteti experimenta in aceasta viata.

 

Related Posts

About The Author