Cum sa-ti imbunatatesti tehnica de inot ca adult? Prin cursuri de specialitate!

Pentru a da tot ce e mai bun din tine, este important sa tii cont de cele mai bune sfaturi de antrenament, care iti vor permite sa inoti mai mult si mai repede si sa rezisti pentru mai mult timp. Corpul tau se va obisnui cu mediul si cu efortul, iar muschii se vor pregati pentru presiuni ceva mai mari.

Investeste in cursuri specializate, potrivite nivelului la care esti in momentul respectiv. Poti apela la agenda de programari pentru cursuri inot adulti si poti discuta cu specialistii, care iti vor recomanda cursurile de care ai nevoie, in functie de nivelul tau. Tine minte ca imbunatatirea tehnicii este cea mai usoara modalitate de a inota mai repede si mai mult, astfel ca, treptat, va trebui sa ajungi la cursurile dedicate profesionistilor.

Cat mai mult fitness – daca iti imbunatatesti nivelul de fitness, atunci vei reusi sa dai un randament mult mai bun in bazin, astfel ca este important sa iti stabilesti anumite obiective clare, pe care sa le atingi. In felul acesta, vei putea sa iti urmaresti evolutia si vei ramane tot timpul motivat. Mai intai, alege cate lungimi de bazin poti face si incearca sa depasesti rezultatul de fiecare data. Cu fiecare repetare, distanta de inot parcursa trebuie sa fie mai mare. De asemenea, este important sa reduci si timpul de odihna pe care ti-l rezervi intre fiecare set.

Creste rezistenta picioarelor si a bratelor – este important sa iti intaresti rezistenta muschilor, iar acest lucru poate fi efectuat atat la sala de fitness, cat si prin exercitii practicate in bazin. In acelasi timp, incearca sa iti amesteci ritmul, surprinzand intotdeauna corpul cu diverse miscari (adauga un set suplimentar sau schimba ordinea seturilor).

Eficienta in apa este imbunatatita prin imbunatatirea tehnicii, care ajuta la conservarea energiei, astfel ca este foarte important ca oamenii sa participe la cursuri de inot pentru adulti in Bucuresti, unde un antrenor experimentat va contribui la finalizarea tehnicilor de pozitionare si respiratie. Este foarte important, mai ales la inceput, sa apelezi la un instructor, care stie exact care este nivelul tau si ce ar trebui sa te invete astfel incat sa te ajute sa iti imbunatatesti tehnica, sa iti atingi si/ sau sa iti depasesti obiectivele.

Sedinte pentru inot de performanta

Gaseste-ti ritmul respiratiei – in loc sa iti tii respiratia prea mult in timpul unor cursuri inot, gaseste un mod de respiratie, care sa te ajute sa alternezi; aceasta metoda te va ajuta sa te imbarci intr-un ritm neted si iti va permite sa inoti pentru cat mai mult timp, fara sa obosesti.

Pastreaza-ti concentrarea si motivarea – stabileste-ti obiective care sa te ajute sa te concentrezi pentru cat mai mult timp. Alege un numar de lungimi pe care le poti face si incearca, de fiecare data sa il depasesti.

Reseteaza-ti tot timpul obiectivele – scopul tau este acela de a creste de fiecare data lungimea setului principal. In felul acesta, tot ce trebuie sa faci este sa reduci alternativ intervalul de odihna pe care ti-l rezervi intre fiecare tura. Daca e necesar, te poti folosi de o baliza de tragere, care iti ofera flotabilitate, ajutandu-te sa pastrezi o pozitie de inot mai buna chiar si cand esti obosit, astfel ca iti permite sa inoti mai usor si mai mult.

Related Posts

About The Author